fenixthegreen.blogg.se

Träning och hälsa. Kost och moral.

Level up

Kategori:

Nu är det dags att höja svårighetsgraden lite. Det får vara slut med lallandet i den trygga och bekväma sfären. Time to face my fears!

I eftermiddag ska jag gå på kafé och sitta ner med gamla terapianteckningar, en stor kopp te och så till utmaningen - något ätbart. Jag ska ta samma som personen före mig i kön tar. Givetvis ska jag vänta tills det är någon i kön. För att göra valet av kafé också lite slumpartat tänkte jag be om tips på något mysigt kafé i centrala Malmö. Tacksam för alla förslag. 


KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2016-05-18 | 09:46:36

    Pronto på Lilla torg är toppen. Oerhört goda bakverk.

  • Anonym säger:
    2016-05-18 | 11:24:53

    Lilla Kafferosteriet på Baltzarsgatan 24

    Svar: Tack!
    fenixthegreen.blogg.se

  • Anonym säger:
    2016-05-18 | 18:00:12

    Plus en på kafferosteriet.

  • Anonym säger:
    2016-05-18 | 18:00:13

    Plus en på kafferosteriet.

Kommentera inlägget här: